LG GBB539PVCPB rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB539PVCPB rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Ineke van der Waart 13-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Een goede aankoop! Deze koelkast heeft 2 lades met een 0 graden zone voor vis/vlees en groente/fruit. Mooie vormgeving, handige indeling binnenin en geruisloos. Een aanwinst voor mijn nieuwe keuken, ik ben er erg blij mee

robert shaw 10-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Een prettige koelkast in het gebruik met aparte ruim-ten voor vis, vlees en groente. Mooi design, goed
toegankelijk en dat hij niet ontdooid hoeft te worden

Jose1967 08-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Na het bezorgen van de koel/vrieskast ging alles heel gemakkelijk.
Instelling ging heel makkelijk.
Eenvoudig in gebruik en een mooi vormgeving.
Mooie indeling in de koelkast en zacht van geluid!
Wij zijn tevreden over onze nieuwe aankoop!

JWH1962 04-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Na 17 jaar was de oude koelkast aan vervanging toe. Ruime inhoud, OnFrost, Energie zuinig, mooi design en een redelijke prijs deden ons besluiten deze LG te kopen. Gebruiksgemak: wat wij erg handig vinden is de 0graden zone voor groente en vlees. Geluid is alleen te horen als er verder geen geluiden in de omgeving zijn. Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen maar moest wat invullen.

Iris.V 01-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Ik heb voor deze LG koelvriescombinatie gekozen vanwege de fijne indeling en het uiterlijk. De indeling van de koelkast is top. De meat & fish fresh zone vind ik super, en de groentelade is ook erg fijn! Daarnaast vonden we het design erg mooi: geen externe displays, maar gewoon een mooie RVS deur.
De koelkast is erg stil, wat heel prettig is met een open keuken. Geen storend gebrom te horen. Ten slotte verbruikt de koelkast heel weinig energie, wat een absolute must is voor mij.

justine1970 27-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Hele fijne koelkast, vooral het gescheiden gedeelte voor vlees als ook voor groenten bevalt me erg goed. Staat in open keuken en is zeer stil.

Sofi70 27-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Ik heb de koelkast net enkele dagen in bezit. Mooi van vorm en erg ruim van binnen. De indeling in de koelkast is ook efficiënt verdeeld.

blokfam 26-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Dit is de mooiste koelkast die we ooit gekocht hebben.
Hij is stil hele mooie en praktiche indeling
Goede temperatuur instellin
en heel veel ruimte.praktische laden voor fruit en vlees
vries gedeel onder en de koeler boven dat betekend overzichtelijk heid. Tevens vind ik de verlichting goed en de kast rvs ziet er mooi uit en wat belangrijk is het omkeren van de deuren is goed te doen.
groetjes Arie Blok.

irene30000 25-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

De koelkast staat heel mooi bij de rest van de keuken apparatuur.
De kast heeft een hele mooie vormgeving.
De koelkast maakt heel weinig geluid en dat is heerlijk.
Het feit dat de koelkast zelf ontdooit is ook een groot pluspunt

Peeters-Vreeburg 25-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

We hebben de koelkast niet lang, maar we vinden hem prachtig. Hij staat heel mooi in een open keuken. Hij is lekker ruim en de defrost functie is ook heel handig.
De deuren zijn lekker stevig zodat er ook zwaardere flessen in kunnen. Ook al staat hij in een open ruimte hij maakt hij niet veel lawaai.Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel vermelden omdat ik de koelkast nog maar net heb.
kortom: een goede koop.

LG Gebruiker 2222 22-02-2014

Prima koelkast.

Voor een eerste huis lang opzoek geweest naar een stijlvolle grote koelkast.
Uit eindelijk bij LG terecht gekomen en geen spijt wat een beest van een apparaat. Tijdens de verbouwing gezorgd voor koud voor na het klussen. flesjes er in en nog geen uur later koud.

Wat me mee viel is het geluid, tijdens het zoeken kwam ik wat reviews tegen van mensen die hem toch lawaaierig vonden. Hier merk ik niets van. Ok als hij aanslaat hoor je dar er een motortje zoemt maar niet hinderlijks.

Doordat de keuken pas net af is nog niet kunnen kijken hoe het invries vermogen is maar voorzie daar geen problemen.

Koel 1956 21-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Alles werkt goed en naar behoren ziet er goed uit en wat ik erg handig vind zijn de drie verschillende lades onder in de koelkast

cool boy 21-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Mooie koelkast! Hopelijk doet hij onze oude trouwe SMEG vergeten...... Staat er nu een paar dagen en doet het goed.

akapteijn 17-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Mooie koelvriescombinatie die ruim is en prettig ingericht met aparte laden voor fruit/groente en vlees/vis. Ik heb deze koelkast gekocht omdat hij goed uit de test komt van de Consumentenbond en hoog scoort op duurzaamheid. En het design is mooi strak. Het is natuurlijk ook erg fijn dat je 'm nooit hoeft te ontdooien. Dat scheelt ook weer in energiekosten. Geluidsniveau is redelijk laag maar je hoort 'm wel aanslaan. We zijn er blij mee!

Hr. KLinge 17-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Mooie koel/vriescombinatie met een laag geluidsniveau.
Goede indeling en overzichtelijk.
Leverancier heeft hem netjes op de plaats gezet en het verpakkings materiaal verwijderd en mee genomen.
Eerste indruk een mooie en goede koel/vriescombinatie.

Julia en Fred 14-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Koel - diepvries combinatie van LG bevalt ons prima. De koelkast is stil, heeft weinig geluid. Heeft ontzettend veel ruimen. Zowel als in het koel al vries gedeelte kunnen wij alles bergen wat we willen bergen. Het vries gedeelte werkt goed, is goed in te stellen. Het koel gedeelte werkt goed.

LG Koelkast koper 09-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Mooie design, geluidloos, geen ijsvorming in de diepvries, aparte ruimte voor groente en vlees in koelgedeelte. Kortom, ik ben er blij mee!

Dries 19 06-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

De koelkast opent en sluit perfect, handig alarm bij het telang openstaan,De ruimte en de indeling binnen wat mij betreft perfect niets meer aan veranderen.
Vormgeving mooi vooral de laklaag heel gemakelijke schoon te maken.Duurzaamheid mijn broer heeft al jaren vergelijkbaar LG koetkast geen enkel probleem.
Ja geluidsniveau je hoot het bijna niet zo stil is die.

Kortom een toppertje echt aan te raden.

Reinier&Irene 31-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Koelkast met vriezer ziet er goed uit. Binnenwerk is zeer handig en slim ingedeeld. Duurzaamheid door toepassing van eco instelling en zuinig stroomgebruik. Combinatie is van PVC, dus minder duurzaam in de keten van materiaalgebruik, vandaar een 7.
Combinatie staat in open keuken die direct aansluit op woonkamer. We horen 'm nauwelijks, soms een keertje aanslaan. Maar dat is het wel.

Daisy89 27-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Ik ben pas een paar dagen in bezit van de koelvriescombinatie. Ziet er fantastisch uit. En ben er zeer tevreden over.

zomaar iemand 1900 24-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

In her begin even wennen omdat we eerst een inbouwkoelkast hadden.
De koel/vries combi is groot genoeg voor een huishouden van twee personen

Bogie024 24-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

De koel-vriescombinatie is een koelkast welke erg makkelijk naar je eigen vormgeving is in te delen. De planken zijn naar eigen ruimte/hoogte aan te passen.
Daarbij had ik in eerste instantie de koelkast anders willen neerzetten echter dit veranderde waardoor de deur nu aan de verkeerde kant zat, ook dit is eenvoudig aan te passen.

De koelkast is voor een single persoon ruim genoeg (misschien zelfs te ruim), hierdoor gaat de deur soms lastig open en kan je de koelkast meetrekken. De oplossing is wel heel simpel, gewoon even met je andere hand hem tegenhouden. (willigt als de koelkast zwaarder ofwel meer gevuld zou zijn heb je hier minder last van).

Als de koelkast daadwerkelijk gaat koelen hoor je wel geluid echter dit is door mij niet als hinderlijk ervaren.

Bogie024 24-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Fijne koel-vriescombinatie waarbij je makkelijk de plankjes en dergelijk kan aanpassen aan je eigen vormgeving van de koelkast.
Koelkast had ik in eerste instantie anders bedacht neer te zetten hierdoor zat nu de deur aan de verkeerde kant maar ook dat was gemakkelijk aan te passen.

Genoeg/ te veel ruimte voor een single persoon, hierdoor krijg je de deur soms was slecht open omdat ik de koelkast mee trek. Dit is makkelijk op te lossen door met je andere hand de koelkast tegen te houden ;)

Bij het koelen slaat de koelkast wel is aan maar hier zelf geen hinder in het geluid aan gevonden.

Rick026 21-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Erg mooie en degelijke koel/vriescombinatie. Hij staat bij ons in de open keuken en daarom is een stille combinatie voor ons belangrijk. De koelkast is erg stil en produceert alleen geluid als hij daadwerkelijk aan het koelen is.

De koelkast voelt tevens erg solide aan met stevige handvatten.

Tot nu toe zijn we erg tevreden over de koelkast

Denny88 14-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Sinds kort deze koel-vries combinatie van LG in bezit.
Aan de achterkant van de koelkast zijn 2 wieltjes aanwezig waardoor deze vrij makkelijk te verplaatsen is.

De koelkast beschikt over nuttige opbergruimte zoals, een groente en vlees/vis lade. Alle lades en planken zijn uitneembaar, dus makkelijk te reinigen. Ook heeft de koelkast heeft ook een deuralarm mocht deze open staan. De binnenkant is ook ruim verlicht d.m.v led verlichting. Tot op heden is er nog geen ijsvorming aanwezig in het vriesvak door de no frost techniek.
Dat was wel anders met de vorige koelkast.

De koelkast is Hoogglans platinum zilver afgewerkt.
Makkelijk af te nemen.

De kast produceert een acceptabel geluid als hij aanslaat,dat went vanzelf.

De duurzaamheid zal nog moeten blijken. Voor de rest
een degelijk apparaat voor een redelijke prijs.